STANGL Technik Polska Sp. z o.o. należy do grupy STANGL Technik Holding działającej w Polsce i Republice Czeskiej. Grupa zatrudnia 300 pracowników i w roku 2017 osiągnęła obrót ok. 210 mln PLN. W Polsce działamy w 6 oddziałach w tym w dwóch (w Świdnicy i Warszawie) zajmujących się dużymi projektami z zakresu technicznego wyposażenia budynków w kompletne instalacje mechaniczne i elektryczne. Oprócz projektowania i realizacji nowoczesnego wyposażenia technicznego obiektów kubaturowych, spółki z grupy STANGL Technik zajmują się świadczeniem usług w zakresie serwisu urządzeń i instalacji technicznych, budową i utrzymaniem sieci elektroenergetycznych w zakresie niskiego i średniego napięcia a także budową i utrzymaniem infrastruktury energetycznej na drogach, w tym oświetlenia dróg i placów oraz sygnalizacją uliczną.
Aby wzmocnić nasz zespół poszukujemy obecnie osoby na następujące stanowisko:
miejsce pracy: Świdnica
Główne Zadania Pracownika:
- Prowadzenie terminowego zaopatrzenia realizowanych projektów w materiały i usługi
- Rozsyłanie zapytań do dostawców, zbieranie ofert, przygotowywanie porównań cenowych
- Składanie zamówień do dostawców i podwykonawców zgodnie z zapotrzebowaniem
- Kontrolowanie zgodności potwierdzeń zamówień w stosunku do ustaleń
- Kontrola faktur i dokumentów dostaw
Niezbędne kwalifikacje:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Word)
- Znajomość rynku dostawców branży instalacyjnej i elektrycznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudniamy na umowę na zastępstwo, na cały etat
- Zapewniamy możliwość rozwoju i pogłębienia doświadczenia zawodowego
- Dajemy możliwość dokształcania poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach
- Oferujemy prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin
- Dofinansowujemy program sportowy MultiSport
www.stangl-technik.pl