Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Police Pracownik Helpdesk Police
Asystent ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim

Asystent ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim

KS Service
Police
praca stacjonarna
2548 dni temu
Asystent ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim
Police
Nr ref.: AWTJN/SZN/122017

OBOWIĄZKI

  • obsługa połączeń telefonicznych
  • wsparcie techniczne Klientów niemieckich
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • współpraca z innymi liniami wsparcia technicznego i serwisantami

WYMAGANIA

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - wymóg konieczny
  • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu Office
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • mile widziana znajomość j. angielskiego
  • oświadczenie w call center lub branży IT będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY

  • wysokie wynagrodzenie
  • dodatek do komunikacji miejskiej lub płatnej strefy parkingowej w wysokości 150 zł brutto
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3/4 lub pełen etat z elastycznym grafikiem
  • jednorazowy dodatek relokacyjny w wysokości 4000 zł brutto
  • szkolenie wdrożeniowe
  • możliwość dofinansowania prywatnych kursów doszkalających
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
  • pakiet bonusów pozapłacowych: dofinansowanie do karty Multisport, opieka zdrowotna, świeże owoce co poniedziałek
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...