Promesa Plus Sp. z o.o. - firma zajmująca się pośrednictwem ubezpieczeniowym, współpracująca z wiodącymi na polskim rynku zakładami ubezpieczeniowymi w zakresie produktów oferowanych klientom indywidualnym i korporacyjnym, prowadząca działalność w zakresie administrowania programami ubezpieczeniowymi i produktami finansowymi na rzecz czołowych instytucji finansowych w Polsce. Aktualnie do naszego biura w Warszawie (ul. św. Jacka Odrowąża) poszukujemy pracowników na stanowisko:
Asystent ds. ubezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków asystenta należy:
- odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia),
- informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia,
- ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w systemach sprzedażowych,
- telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów,
- dokonywanie zmian na polisach,
- udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych,
- tworzenie bazy klientów,
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- prace administracyjne związane z obsługą ubezpieczeniową Klienta.
Wymagania:
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dobra organizacja czasu pracy,
- samodzielność i dokładność,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta,
- umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami,
- zaangażowania w wykonywaną pracę.
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego podjęcia zatrudnienia,
- stabilne warunki zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale ubezpieczeń nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmy,
- przyjazną atmosferę w pracy.