SPEDIMEX SP. Z O.O. jest dynamicznie rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe. Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku - za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej.
W związku z dynamicznym rozwojem Departamentu Sprzedaży,
zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
Asystent ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Malawa k/Rzeszowa
Nr Ref.: SKC/RZ
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- prowadzenie kalendarza handlowca
- organizacja spotkań z potencjalnymi Klientami
- przygotowywanie ofert handlowych i wycen
- rejestrowanie Kontrahentów w dedykowanych systemach
- zakładanie kont dla Klientów
- kontrola płatności i windykacja należności
- utrzymywanie relacji z Klientami
- weryfikacja Kontrahentów w KRD
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w aktywnej sprzedaży telefonicznej
- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z Klientem
- wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
- umiejętności budowania skutecznej argumentacji handlowej
- bardzo dobrej organizacji pracy i zorientowania na wyniki
- wykształcenia min. średniego
- umiejętności obsługi pakietu MS Office
- komunikatywna znajomości języka angielskiego – mile widziana
- wiedza z zakresu branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka) będzie dodatkowym atutem
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (pensja stała oraz system motywacyjny)
- profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia produktowe
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju i awansu
- pakiet medyczny