Jesteśmy giełdową spółką specjalizującą się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań w zakresie zarządzania w oparciu o informatyczne systemy klasy ERP, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz systemy zarządzania procesami (BPM). W związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowiska:
Asystent ds. sprzedaży/ Telemarketer
Miejsce pracy: Warszawa/ Wawer
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- Telefoniczne nawiązywanie kontaktów z klientami
- Wprowadzanie danych do bazy CRM
- Pomoc w pracy działu handlowego
- Administracja dokumentacji handlowej
Oczekiwania wobec kandydata:
- Zainteresowanie sprzedażą i chęć rozwoju zawodowego w strukturach sprzedaży
- Zainteresowanie systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie przedsiębiorstwem klasy ERP
- Łatwość nawiązywania kontaktów telefonicznych
- Komunikatywność, dokładność
- Nastawienie na realizację celu i samodzielność w działaniu
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Umiejętność segmentacji rynku i oceny zakresu potrzeb klienta mile widziana
- Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe, studenci studiów zaocznych / wieczorowych mile widziani
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy:
- Atrakcyjne, zależne od wyników warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Możliwość zdobywania wiedzy w zakresie systemów zarządzania oraz nowoczesnych technologii
- Prywatną opiekę medyczną i zajęcia sportowe