młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Obszar zadań, który mamy dla Ciebie: Realizacja procesów rekrutacyjnych ‘end-2end’, czyli od przygotowania ogłoszenia o pracę, przez selekcję aplikacji, przeprowadzanie wstępnych rozmów, organizację, koordynację i uczestnictwo w spotkaniach kwalifikacyjnych, aż po zatrudnienie nowego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Prowadzenie list płac. Rozliczanie czasu pracy. Zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Organizacja szkoleń. Rekrutacja nowych pracowników. Zarządzanie komunikacją wewnętrzną. Realizacja projektów HR.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie projektów (analiza, tworzenie, opracowywanie) rozwoju zawodowego dla pracowników, badanie potrzeb rozwojowych pracowników, tworzenie kart opisu stanowisk pracy, administrowanie bazą kart opisu stanowisk pracy w systemie SAP HCM.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa personelu serwisowego: przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, zmian i zakończenia pracy. Zarządzanie zgłoszeniami pracowników oraz bieżąca pomoc w systemie ticketowym. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją personalną w tym...
Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP, Prowadzenie dokumentacji...
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Spółka Komandytowa (KRAZ nr 12861) swoim zasięgiem obejmuje Łódź i miasta ościenne. Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą z nami w ramach stanowiska:
Asystent ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Łódź
Zadania na stanowisku:
rekrutacja pracowników tymczasowych (praca z aplikacjami, rozmowy kwalifikacyjne)
kontakt z pracodawcami użytkownikami
prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczki pracownicze, raporty)
praca w programie dedykowanym do obsługi agencji
aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku
łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientem i Kandydatem, komunikatywność
dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa
umiejętność pracy pod presją czasu
chęć rozwoju w zakresie rekrutacji / HR
komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
prawo jazdy kat. B
mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
długoterminowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
rozwój kompetencji w obszarze selekcji i rekrutacji pracowników
miłą atmosferę pracy
udział w szkoleniach wspierających rozwój zawodowy
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Obszar zadań, który mamy dla Ciebie: Realizacja procesów rekrutacyjnych ‘end-2end’, czyli od przygotowania ogłoszenia o pracę, przez selekcję aplikacji, przeprowadzanie wstępnych rozmów, organizację, koordynację i uczestnictwo w spotkaniach kwalifikacyjnych, aż po zatrudnienie nowego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Prowadzenie list płac. Rozliczanie czasu pracy. Zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Organizacja szkoleń. Rekrutacja nowych pracowników. Zarządzanie komunikacją wewnętrzną. Realizacja projektów HR.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie projektów (analiza, tworzenie, opracowywanie) rozwoju zawodowego dla pracowników, badanie potrzeb rozwojowych pracowników, tworzenie kart opisu stanowisk pracy, administrowanie bazą kart opisu stanowisk pracy w systemie SAP HCM.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa personelu serwisowego: przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, zmian i zakończenia pracy. Zarządzanie zgłoszeniami pracowników oraz bieżąca pomoc w systemie ticketowym. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją personalną w tym...
Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP, Prowadzenie dokumentacji...