Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad
2 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój,
stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Asystent ds. Organizacji Ubezpieczeń Grupowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych (m.in. ulotki, plakaty) dotyczących sprzedaży ubezpieczeń grupowych
- wydruk materiałów i dbanie o ich prawidłową oraz terminową dystrybucję
- wsparcie organizacji eventów oraz spotkań branżowych
Oczekujemy
- wykształcenia min. średniego (mile widziane wyższe)
- bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- dokładności, skrupulatności, sumienności
- kreatywności oraz wysokiego poczucia estetyki
- zaangażowania w terminową realizację powierzonych zadań
- umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
- wysokiej kultury osobistej
Oferujemy
- pracę w oparciu o umowę zlecenie
- stałe godziny pracy
- ciekawą pracę w dynamicznym i międzynarodowym koncernie ubezpieczeniowym
- rozwój zawodowy i możliwość udziału w ciekawych projektach