Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta artykułów dla dzieci, poszukujemy kandydatów do pracy na okres 12 miesięcy, z możliwością nawiązania stałej współpracy, na stanowisku Asystenta ds. Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem realizacji zamówień, współpracę z centrum dystrybucyjnym i firmami transportowymi, procesowanie reklamacji, wystawianie faktur korygujących oraz bieżące wsparcie działu.
Poszukujemy kandydatów mających za sobą pierwsze doświadczenia w dziale obsługi klienta lub logistyce, z bardzo dobrą znajomością programu Excel (warunek konieczny) oraz komunikatywną znajomością języka angielskiego. Szukamy osób inteligentnych o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych.
Nasz Klient oferuje pracę w pozytywnej atmosferze, w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.