Rhenus Contract Logistics S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników do Punktu Obsługi Klienta w obsługiwanych przez nas sklepach IKEA stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie k/Warszawy
Zadania:
- Sprzedaż usług Home Services
- Koordynacja procesów sprzedażowych
- Znajomość procesów fiskalnych tj. przyjmowanie gotówki, fakturowanie, raportowanie, inwentaryzacja
- Nadzorowanie przebiegu łańcucha dostaw i usług dodanych
- Znajomość podstawowych procesów logistycznych
- Dyspozycyjność
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- Nienaganne umiejętności obsługi klienta
- Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta
- Wiedza z zakresu procesów reklamacyjnych
- Umiejętności pro-sprzedażowe
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
- Umowę o pracę w młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Satysfakcjonujące warunki płacowe
- Elastyczny czas pracy