Opis stanowiska:
• kontakt z klientami i procesowanie zamówień
• obsługa wiadomości mailowych
• pomoc w bieżących czynnościach biurowych
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• język angielski na poziomie komunikatywnym
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność rozwiązywania problemów
• wysoka kultura osobista
Oferujemy:
• możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia
• pracę na okres 1 miesiąca
• wynagrodzenie 9zł netto/h
• szkolenie wdrożeniowe
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.