Ogłoszenie numer: 3192650, z dnia 2020-03-17
DOLLE A/S, z siedzibą w duńskim Frostrup, jest wiodącym w skali światowej producentem schodów strychowych oraz liczącym się dostawcą systemów balustrad i schodów systemowych.
Roczna produkcja sięga 300 000 różnych rodzajów schodów. Firma DOLLE opracowała rewolucyjną koncepcję w sferze projektowania, zastępując tradycyjne podejście bazujące na metrach kwadratowych, podejściem bazującym na metrach sześciennych. Firma realizuje tę ideę, projektując rozwiązania pozwalające na optymalne wykorzystanie całej kubatury budynków. W rezultacie rozwiązania te przynoszą nie tylko podniesienie funkcjonalności oraz komfortu, ale i wartości nieruchomości.
W latach 2012-14 firma zainwestowała ponad 6 milionów EUR w stworzenie najnowocześniejszego na świecie zakładu produkcyjnego schodów zlokalizowanego w Danii. Ponadto posiada zakłady produkcyjne w Chinach, Rumunii i na Ukrainie oraz oddziały w Polsce, Niemczech, Belgi, Anglii, Danii i USA zajmujące się sprzedażą produktów DOLLE do ponad 40 krajów. Łącznie koncern DOLLE zatrudnia ponad 600 pracowników.
Asystent ds. obsługi klienta (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska
- obsługa klientów krajowych, z możliwością obsługi klientów zagranicznych w późniejszym okresie
- nadzór nad terminową realizacją zamówień i organizacja dostaw
- obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych (poprzez e-mail oraz telefon),
- wspieranie pracowników działu w innych działaniach związanych z obsługą klienta i monitoringiem rynku
- współpraca z działem przy realizacji projektów dotyczących rozbudowy międzynarodowej strony internetowej
- tworzenie tytułów i opisów produktów/ofert oraz ich aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwania,
- współpraca z HQ w zakresie materiałów graficznych i reklamowych (j. angielski)
- współpraca z agencją SEO
- raportowanie powierzonych zadań
Wymagania
- wykształcenie wyższe - mile widziani również studenci
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel)
- wysoka kultura osobista, skrupulatność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie związane z obszarem obsługi klienta
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu
- szkolenia techniczne i wdrożeniowe