Wittchen S.A. to lider na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych. Firma rodzinna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. W chwili obecnej w związku z rozwojem poszukujemy dynamicznej, konsekwentnej w działaniu, nastawionej na sukces osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie realizować naszą misję:
,,Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi dla ludzi”
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Łomianki pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny
Opis stanowiska:
- obsługa telefoniczna i mailowa Klientów niemieckojęzycznych
- realizowanie oraz monitorowanie zamówień dokonywanych przez Klientów
- weryfikacja opisów i tłumaczeń produktów na potrzeby e-sklepu
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie trwałych relacji z Klientami
- udział w projektach e-commerce
Wymagania:
- posiadanie statusu studenta
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- mile widziana znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
- komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy zespołowej
- nienaganna dykcja i kultura osobista
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy, dopasowane do zajęć na uczelni
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze e-commerce
- bezpłatny parking dla pracowników lub dojazd firmowym busem z Metra Młociny
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość pełnego wdrażania własnych pomysłów
- miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy
- szkolenia w zakresie wiedzy o produktach i obsługi Klienta
- dofinansowaną prywatną opiekę medyczną
- dofinansowaną kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty