Jako J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych. Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem, która nieustannie się rozwija. Zatrudniamy ponad 800 pracowników w całym kraju. Szukamy ludzi wszechstronnych, o szerokich horyzontach, z pasją i ciekawością. Liczy się dla nas otwartość, chęć nauki i rozwoju, umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zaangażowanie.
Asystent ds. Obsługi Klienta - Branża Badań Zabawek (TOYS)
Miejsce pracy: Gdynia
Zakres obowiązków:
- bieżąca, posprzedażowa obsługa klienta – analiza potrzeb klientów, weryfikacja zleceń pod względem zgodności z ofertą, wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z realizacją zlecenia
- zapewnienie prawidłowej obsługi procesu realizacji zamówienia - współpraca z działem rejestracji i innymi działami w celu monitorowanie poziomu realizacji zlecenia na każdym jego etapie,
- bieżąca komunikacja z Klientem i Podwykonawcami w celu udzielania informacji o statusie realizacji zlecenia
- administracyjne wsparcie Doradcy Handlowego w realizacji transakcji sprzedaży
- potwierdzanie zakresu zleconych badań (zabawki i artykuły dla dzieci) w porozumieniu z Doradcą Handlowym
- tworzenie sprawozdań (w programach World i Excel) na podstawie danych z systemu typu LIMS (Laboratoryjny System Informatyczny)
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z Klientami
Oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki: zarządzanie jakością, towaroznawstwo)
- umiejętność budowania, rozwijania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami
- znajomość języku angielskim na poziomie umożliwiającym swobodny kontakt (głównie mailowy) z podwykonawcami zagranicznymi
- posługiwanie się pakietem MS Office (głównie Excel i Word) umożliwiające tworzenie prostych sprawozdań z badań
Oferujemy:
- realny wpływ na jakość zabawek i artykułów dla dzieci
- możliwość kreowania własnych rozwiązań w obrębie swojego stanowiska pracy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz udział w systemie premiowym
- profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia merytoryczne,
- benefity (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kart sportowych)