Homest Polska to firma z wieloletnim doświadczeniem, oferująca kompleksową pomoc w zakresie obrotu nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi oraz szeroko pojętego doradztwa.
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, który codziennie realizuje się w nowych przedsięwzięciach. Naszą pasją jest praca z ludźmi!
W związku rozwojem poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne zadania:
- Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów, w biurze i w terenie,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Prezentacje nieruchomości,
- Odpowiedzialność za efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie,
- Współpraca z zespołem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Cykliczne szkolenia,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów,
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon,
- Stałe godziny pracy 9 – 17, od poniedziałku do piątku,
- Pyszną kawę bez limitu ;)
- Dogodną lokalizację pracy: Warszawa, Śródmieście.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wysokiej kultury osobistej,
- Doświadczenia w obsłudze klientów,
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Odpowiedzialności i dyspozycyjności,
- Posiadania czynnego prawa jazdy kat. B – warunek konieczny,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- Znajomość rynku nieruchomości – mile widziana,
- Znajomość programów Photoshop i AutoCAD – mile widziana.