Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystentka Zarządu Poznań
Asystent ds. Obsługi Biura Zarządu

Asystent ds. Obsługi Biura Zarządu

HFC Systems Sp. z o.o.
Poznań, Poznań/Wysogotowo
praca stacjonarna
2917 dni temu

HFC Systems to solidny partner technologiczny oraz wykonawczy na rynku operatorów i przedsiębiorców telekomunikacyjnych

 

Biuro Zarządu HFC Systems – partnera technologicznego INEA S.A. poszukuje!

Asystent ds. Obsługi Biura Zarządu
Miejsce pracy: Poznań/Wysogotowo

 

Zakres obowiązków:
  • Udział w przygotowywaniu spotkań informacyjnych oraz szkoleń organizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Zarządowi;

  • Zarządzanie kalendarzem członków Zarządu;

  • Dystrybucja dokumentów dotyczących Zarządu od/do klientów oraz od/na zewnątrz firmy;

  • Przechowywanie i aktualizowanie kształtu raportów na potrzeby szefów jednostek organizacyjnych podległych Zarządowi;

  • Udział w opracowaniu prognozy finansowej oraz innych prognoz i raportów;

  • Tworzenie formalnych dokumentów obejmujących przebieg spotkań, zarządzenia oraz uchwały Zarządu;

  • Nadzór nad komunikowaniem zmian w organizacji;

  • Podejmowanie działań mających na celu tworzenie i zarządzanie relacjami z partnerami zewnętrznymi;

  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami w Grupie INEA w zakresie współpracy z HFC Systems.

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;

  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;

  • Umiejętność sporządzania oraz analizy raportów statystycznych oraz finansowych;

  • Dobra znajomość obsługi komputera i programów z pakietu biurowego (MS Office: Word, Excel, Outlook);

  • Bardzo duża samodzielność i umiejętność priorytetyzacji zadań;

  • Odporność na stres i presję dużego tempa pracy;

  • Asertywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

Oferujemy:
  • Pracę na samodzielnym stanowisku i współpracę z kluczowymi osobami w Spółce oraz całej Grupie INEA;
  • Możliwość rozwoju w ramach HFC Systems lub pozostałych spółkach Grupy;
  • Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, karta Multisport, dofinansowanie do urlopu, bony świąteczne, ubezpieczenie na życie);
  • Możliwość korzystania z usług INEA na preferencyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....