W Polsce produkty marki Gatta są dostępne w ponad 100 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami.
Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
- Organizację efektywnych działań w celu wzmacniania pozycji rynkowej marki Gatta,
- Kreowanie i realizowanie zgodnej ze strategią marki, polityki VM w salonach firmowych,
-
Monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących działań konkurencji,
-
Raportowanie z realizowanych działań oraz monitorowanie efektów,
-
Współpracę z Galeriami Handlowymi w celu promocji marki,
-
Ścisłą współpracę z managerami poszczególnych działów w celu koordynacji projektów promocyjnych,
-
Tworzenie i realizację planów marketingowych salonów firmowych - istniejących i nowych produktów,
-
Tworzenie koncepcji nowych produktów oraz strategii wprowadzania ich na rynek.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe),
-
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
-
Doświadczenie we współpracy z agencjami zewnętrznymi: graficznymi, eventowymi,
-
Praktyczna znajomość procesu wprowadzania nowego produktu na rynek,
-
Pomysłowość, kreatywność oraz nieszablonowy sposób myślenia,
-
Rzetelność, terminowość oraz samodzielność,
-
Biegła umiejętność obsługi komputera,
-
Prawo jazdy kat. B
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę,
-
Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji,
-
Pracę w młodym, dynamicznym zespole.