Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Marketingu i Wydarzeń

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis Prowadzenie komunikacji w kanałach digital oraz wsparcie w realizacji strategii marketingowej; Współpraca z agencjami eventowymi przy organizacji wydarzeń; Promocja oferty firmyPomoc w tworzeniu materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych;
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. Marketingu (m/f)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1702 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

Nasz Klient jest jedną z największych firm audytorsko-doradczych na świecie. Świadczy usługi doradztwa podatkowego, audytorskie, księgowe oraz kadrowo- płacowe w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem zagranicznym w tym pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma posiada oddziały w 162 krajach na świecie i zatrudnia globalnie ponad 80 000 ekspertów i specjalistów z dziedziny ekonomii, finansów i prawa. Mimo, globalnego zasięgu i wielkości firmy, spółka w Polsce pozostaje firmą w której osoby zarządzające tworzą dobrą i rodzinną atmosferę pracy. Pracownik jest doceniany i ma możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych na różnych poziomach specjalizacji w całej Polsce w oddziałach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

W związku z dynamicznym rozwojem i wolnym wakatem, poszukujemy do Działu Business Services & Outsourcing w Warszawie osoby na stanowisko:

Asystent ds. Marketingu (m/f)
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: AM/AM/WAW
 
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • nawiązywanie pierwszego kontaktu z Klientami i prezentowanie usług, dopasowywanie ich do potrzeb Klienta
  • współpraca z innymi działami przy tworzeniu materiałów ofertowych
  • opracowywanie baz danych Klientów
  • przygotowywanie ofert, umów
  • organizowanie spotkań z Klientami, utrzymywanie kontaktu i dbanie o proces obsługi w zakresie zawieranego kontraktu
OCZEKUJEMY:
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – min. na poziomie B2
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności nawiązywania i budowania relacji z Klientem wewnętrznym
  • i zewnętrznym
  • skrupulatności, zaangażowania oraz umiejętności współpracy w zespołach interdyscyplinarnych, międzynarodowych
  • organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją czasu
OFERUJEMY:
  • stałe podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
  • jasną i spójną ścieżkę kariery
  • możliwość bliskiej współpracy ze Specjalistami, którzy służą pomocą i dobrą radą
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • … wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz także świeże owoce.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

EINWILLIGUNG
„Ich willige in die Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten durch die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk. mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52, zwecks Durchführung von Einstellungsverfahren durch die Gesellschaft, gemäß Anforderungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 ein. Darüber hinaus erkläre ich, dass ich über die Möglichkeit belehrt wurde, meine Einwilligung jederzeit zurückzunehmen sowie darüber, dass die Rücknahme der Einwilligung die Rechtsmäßigkeit der Verarbeitung, welche auf derer Grundlage vor derer Rücknahme vorgenommen wurde, nicht beeinflusst.“
 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Marketingu i Wydarzeń

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis Prowadzenie komunikacji w kanałach digital oraz wsparcie w realizacji strategii marketingowej; Współpraca z agencjami eventowymi przy organizacji wydarzeń; Promocja oferty firmyPomoc w tworzeniu materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych;
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....