Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. marketingu

    LINDA AL-RIFAI KREATYWNOŚĆ - STYL - SMAK U LINDY   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki zawodowe: Pomoc w formułowaniu i wdrażaniu planów marketingowych wspierających promocję i widoczność marki. Odpowiedzialny za koordynację i zarządzanie działaniami marketingowymi online i offline; Pisz i publikuj treści marketingowe, w tym marketing e-mailowy, posty w mediach...
  • Asystent / Asystentka Działu Marketingu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: wsparcie Dyrektora Marketingu w realizacji bieżących zadań marketingowych, tworzenie treści marketingowych, ścisła i bieżąca współpraca z innymi działami firmy, wsparcie przy organizacji wydarzeń branżowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Manager atelier fryzjerskiego / Prywatny Asystent Osobisty

    SCULPT Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zespołem fryzjerów. Nadzór nad grafikami, zamówieniami produktów i jakością usług. Zarządzanie kalendarzem, rezerwacje, organizacja podróży. Obsługa korespondencji. Codzienna logistyka (np. zakupy, kontakt z usługodawcami).
  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
  • Asystent / Asystentka w dziale zakupów

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...
  • Praktykant w obszarze Performance Marketing

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co zyskasz doświadczając praktyki z nami? Nauczysz się planowania i realizacji efektywnych kampanii reklamowych. Odkryjesz sekrety analiz rynkowych z użyciem Google Analytics. Nauczysz się przygotowywać przejrzyste raporty działań marketingowych.
  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. Marketingu (m/f)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1734 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

Nasz Klient jest jedną z największych firm audytorsko-doradczych na świecie. Świadczy usługi doradztwa podatkowego, audytorskie, księgowe oraz kadrowo- płacowe w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem zagranicznym w tym pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma posiada oddziały w 162 krajach na świecie i zatrudnia globalnie ponad 80 000 ekspertów i specjalistów z dziedziny ekonomii, finansów i prawa. Mimo, globalnego zasięgu i wielkości firmy, spółka w Polsce pozostaje firmą w której osoby zarządzające tworzą dobrą i rodzinną atmosferę pracy. Pracownik jest doceniany i ma możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych na różnych poziomach specjalizacji w całej Polsce w oddziałach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

W związku z dynamicznym rozwojem i wolnym wakatem, poszukujemy do Działu Business Services & Outsourcing w Warszawie osoby na stanowisko:

Asystent ds. Marketingu (m/f)
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: AM/AM/WAW
 
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • nawiązywanie pierwszego kontaktu z Klientami i prezentowanie usług, dopasowywanie ich do potrzeb Klienta
  • współpraca z innymi działami przy tworzeniu materiałów ofertowych
  • opracowywanie baz danych Klientów
  • przygotowywanie ofert, umów
  • organizowanie spotkań z Klientami, utrzymywanie kontaktu i dbanie o proces obsługi w zakresie zawieranego kontraktu
OCZEKUJEMY:
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – min. na poziomie B2
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności nawiązywania i budowania relacji z Klientem wewnętrznym
  • i zewnętrznym
  • skrupulatności, zaangażowania oraz umiejętności współpracy w zespołach interdyscyplinarnych, międzynarodowych
  • organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją czasu
OFERUJEMY:
  • stałe podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
  • jasną i spójną ścieżkę kariery
  • możliwość bliskiej współpracy ze Specjalistami, którzy służą pomocą i dobrą radą
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • … wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz także świeże owoce.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

EINWILLIGUNG
„Ich willige in die Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten durch die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk. mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52, zwecks Durchführung von Einstellungsverfahren durch die Gesellschaft, gemäß Anforderungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 ein. Darüber hinaus erkläre ich, dass ich über die Möglichkeit belehrt wurde, meine Einwilligung jederzeit zurückzunehmen sowie darüber, dass die Rücknahme der Einwilligung die Rechtsmäßigkeit der Verarbeitung, welche auf derer Grundlage vor derer Rücknahme vorgenommen wurde, nicht beeinflusst.“
 

Podobne oferty

  • Asystent ds. marketingu

    LINDA AL-RIFAI KREATYWNOŚĆ - STYL - SMAK U LINDY   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki zawodowe: Pomoc w formułowaniu i wdrażaniu planów marketingowych wspierających promocję i widoczność marki. Odpowiedzialny za koordynację i zarządzanie działaniami marketingowymi online i offline; Pisz i publikuj treści marketingowe, w tym marketing e-mailowy, posty w mediach...
  • Asystent / Asystentka Działu Marketingu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: wsparcie Dyrektora Marketingu w realizacji bieżących zadań marketingowych, tworzenie treści marketingowych, ścisła i bieżąca współpraca z innymi działami firmy, wsparcie przy organizacji wydarzeń branżowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Manager atelier fryzjerskiego / Prywatny Asystent Osobisty

    SCULPT Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zespołem fryzjerów. Nadzór nad grafikami, zamówieniami produktów i jakością usług. Zarządzanie kalendarzem, rezerwacje, organizacja podróży. Obsługa korespondencji. Codzienna logistyka (np. zakupy, kontakt z usługodawcami).
  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
  • Asystent / Asystentka w dziale zakupów

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...
  • Praktykant w obszarze Performance Marketing

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co zyskasz doświadczając praktyki z nami? Nauczysz się planowania i realizacji efektywnych kampanii reklamowych. Odkryjesz sekrety analiz rynkowych z użyciem Google Analytics. Nauczysz się przygotowywać przejrzyste raporty działań marketingowych.
  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...