- posiadasz min. średnie wykształcenie,
- myślisz kreatywnie i umiesz organizować pracę własną,
- jesteś osobą komunikatywną i otwartą na wyzwania,
- lubisz pracować w zespole.
Świetnie, jeśli umiesz pracować w programach graficznych typu Canva, Paint lub Photoshop.
- ściśle współpracujesz z agencjami reklamowymi przy tworzeniu graficznych banerów reklamowych promujących ofertę na portale zakupowe oraz na inne nośniki digitalowe zlokalizowane w sklepach stacjonarnych, a także pod zdefiniowane kampanie online,
- przygotowujesz briefy do agencji reklamowych w zakresie przygotowywania komunikacji graficznej,
- koordynujesz i sprawujesz nadzór nad przygotowaniem komunikacji pod kampanię z materiałami digitalowymi oraz drukowanymi,
- przygotowujesz prezentacje z podsumowaniem działań z kampanii offline i online dla obszaru e-commerce oraz z analizą rynku i konkurencji.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.