Jesteśmy wiodącym na świecie dostawcą produktów, usług i rozwiązań w zakresie deskowań
do wykonywania konstrukcji żelbetowych oraz rusztowań. Posiadamy doskonałą kadrę, wiedzę
i doświadczenie, które tworzą unikalny klimat do rozwoju własnych umiejętności i kształtowania kariery zawodowej. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni na polskim rynku, zatrudniamy ponad 400 osób na terenie całego kraju i wciąż się rozwijamy.
Aktualnie poszukujemy odpowiednich Kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. logistycznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Płochocin, k/ Warszawy
Twój zakres obowiązków:
- organizacja dostaw i zwrotów do/od Klientów PERI,
- monitorowanie i planowanie zapotrzebowania materiałowego z uwzględnieniem określonego minimum zapasów,
- wspieranie sprzedaży w zakresie informacji o projektach, dostawach i zwrotach,
- aktywność w zakresie propozycji optymalizacji przebiegu pracy,
- wsparcie corocznej inwentaryzacji,
- wsparcie systemu zarządzania reklamacjami,
- optymalizacja transportu,
- praca w systemie 2-zmianowym 6.00-14.00, 14.00-22.00, od poniedziałku do piątku.
Nasze wymagania:
- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale logistyki bądź spedycji,
- min. wykształcenie średnie techniczne, wyższe wykształcenie w zakresie logistyki będzie atutem,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- znajomość MS Office (zaawansowany Excel),
- otwartość, komunikatywność oraz niezawodność w działaniu.
To oferujemy:
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- praca w systemie zmianowym 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00,
- pakiet benefitów – ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport, możliwość nauki języków angielskiego i niemieckiego,
- zapewniamy transport z Warszawy.