Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Help Desk:
Asystent ds. IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MS/IT
Opis Stanowiska
- bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego Service Desk
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników
- rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów
- współpraca z osobami/firmami realizującymi zadania w obszarze IT
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Wymagania
- znajomości systemów operacyjnych MS Windows 7, 8, 10 oraz MS Office na poziomie administracyjnym
- umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów
- znajomość technologii sieci LAN/WAN
- wiedza w zakresie budowy i konfiguracji komputerów PC
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów
- umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami oraz innymi działami firmy
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami
- dyspozycyjności (praca zmianowa)
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- pracę zmianową: 6-14, 14-22 oraz jeden/dwa weekendy w miesiącu w godzinach 9-17
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w miedzynarodowej korporacji.
|
|
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań ul. Bukowska 12 60-810 Poznań tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl |