Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Częstochowa Asystent Handlowy Częstochowa
Asystent ds. handlowo – technicznych

Asystent ds. handlowo – technicznych

Tubes International Sp. z o.o.
Częstochowa
asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
1021 dni temu

Tubes International Sp. z o. o.
Ul. Bystra 15 a
61-366 Poznań

 

poszukujemy pracownika:

Asystent ds. handlowo – technicznych
Miejsce pracy: Częstochowa


Typ zatrudnienia: Umowa o pracę

 

Opis stanowiska:
  • kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia),
  • aktywne poszukiwanie nowych klientów w regionie, w tym wizyty u klienta,
  • inicjowanie i budowanie długofalowych relacji handlowych z klientami,
  • praca przy komputerze (sporządzanie ofert oraz raportów handlowych),
  • prace warsztatowe i magazynowe,
  • współpraca z innymi oddziałami oraz centralą w Poznaniu.
Wymagania:
  • zorientowanie na osiąganie wyników sprzedażowych,
  • umiejętności sprzedażowe - negocjacje handlowe,
  • łatwość i swoboda w budowaniu pozytywnych i stałych relacji z klientami,
  • mile widziane doświadczenie w pracy doradcy technicznego,
  • preferowane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
  • dobra organizacja pracy i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość obsługi programu IFS/SAP
Oferujemy:
  • pracę w renomowanej firmie z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiety medyczne na czas nieokreślony,
  • kursy językowe na czas nieokreślony,
  • miłą i przyjazną atmosferę w zgranym zespole,
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Tubes International Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Tubes International Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Klauzula informacyjna w procesie rekrutacyjnym Tubes International sp. z o.o.
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Tubes International sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Bystrej 15a, KRS: 0000124055, NIP: 7810046084, REGON: 630115103, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000124055.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@tubes-international.com
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Tubes International sp. z o.o. na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, np. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
5. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do zakończenia procesu rekrutacji.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Tubes International sp. z o.o.. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Tubes International Sp. z o.o.
 

Poznaj

Tubes International Sp. z o.o.

Tubes International jest firmą z wieloletnim doświadczeniem zajmującą się dystrybucją profesjonalnych rozwiązań dla każdej gałęzi przemysłu. Firma od 1993 roku oferuje specjalistyczne produkty w zakresie węży i złączy przemysłowych oraz hydrauliki siłowej stale rozszerzając swoją ofertę. Dzięki ponad 30 - letniemu doświadczeniu Tubes International zbudowało szeroką sieć sprzedaży – współpracując od początku z cenionymi międzynarodowymi producentami, zapewniając produkty najwyższej jakości pod względem technicznym jak również bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Firma Tubes International stale poszerza swoją sieć dystrybucji poprzez rozwój swoich oddziałów oraz działań on-line zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...