Najnowsze oferty pracy

  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca zdalna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Office Support Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Recepcjonista / Recepcjonistka do Salonu

    Harmony New Energy Auto Service Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, Śródmieście, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Chcesz poszerzać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku i gromadzić cenne doświadczenia? Szukasz pracy, która łączy rozwój kariery z przyjaznym klimatem? Zostań częścią naszego zespołu jako Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim (branża finansowa)! W...
  • Manager atelier fryzjerskiego / Prywatny Asystent Osobisty

    SCULPT Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zespołem fryzjerów. Nadzór nad grafikami, zamówieniami produktów i jakością usług. Zarządzanie kalendarzem, rezerwacje, organizacja podróży. Obsługa korespondencji. Codzienna logistyka (np. zakupy, kontakt z usługodawcami).
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Doradcy Klienta

G8 S.A.
Piaseczno, Designer Outlet Warszawa
30,00 zł brutto/godz.
młodszy specjalista (junior) / asystent
tymczasowa/dodatkowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
41 dni temu

Lancerto to więcej niż sklep z odzieżą - to miejsce, gdzie moda spotyka pasję i indywidualność. Tworzymy unikalne doświadczenia zakupowe, które pozwalają naszym klientom wyrażać siebie. Z ponad 15-letnim doświadczeniem, nie boimy się kreować nowych trendów, opierając się na zaufaniu i sugestiach naszych klientów.


Ze względu na ciągły rozwój, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Doradcy Klienta do naszego salonu w Piasecznie w charakterze pracy dodatkowej.


Praca związana jest z obsługą salonu, utrzymaniem porządku w strefie magazynowej oraz przymierzalniach, a także pomocy doradcom klienta w profesjonalnej obsłudze klientów. To doskonała szansa dla osób, które chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w pracy lub zarobić dodatkowe środki do domowego budżetu.


Ze względu na charakter działalności wymagana jest dyspozycyjność do pracy w weekendy (głównie w soboty) w wymiarze do 12h dziennie.

Asystent Doradcy Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno, Designer Outlet Warszawa
Co oferujemy?
  • Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium
  • Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
  • Wynagrodzenie 30 zł brutto za godzinę
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na nowe wyzwania
  • Chęci do nauki
  • Komunikatywności
  • Gotowości do pracy głównie w soboty
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
1.Administratorem Pana/i danych osobowych jest G8 S.A. ul. Podzwierzyniec 29, 37-100 Łańcut
2.Pana/i dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 Kodeksu Pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO). Możemy przetwarzać Pana/i dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa).
Jeżeli wyrazi Pan/i na to dobrowolną zgodę Pana/i dane osobowe będą przetwarzane także
2.1 w zakresie wizerunku (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
2.2 w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3. Pana/i dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z G8 S.A. którym Spółka powierzyła do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usług
4. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje do momentu wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych lub maksymalnie przez okres roku od zakończenia roku, w którym miała miejsce rekrutacja. W razie cofnięcia zgody na przyszłe rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Ponadto Pana/i dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
5. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/i danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
6. Posiada Pan/i prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Pana/i dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.
7. Posiada Pan/i uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych.
8. Posiada Pan/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt. 2 powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt. 2.1 oraz 2.2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia).
10. Pana/i dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
 

Podobne oferty

  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca zdalna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Office Support Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Recepcjonista / Recepcjonistka do Salonu

    Harmony New Energy Auto Service Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, Śródmieście, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Chcesz poszerzać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku i gromadzić cenne doświadczenia? Szukasz pracy, która łączy rozwój kariery z przyjaznym klimatem? Zostań częścią naszego zespołu jako Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim (branża finansowa)! W...
  • Manager atelier fryzjerskiego / Prywatny Asystent Osobisty

    SCULPT Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zespołem fryzjerów. Nadzór nad grafikami, zamówieniami produktów i jakością usług. Zarządzanie kalendarzem, rezerwacje, organizacja podróży. Obsługa korespondencji. Codzienna logistyka (np. zakupy, kontakt z usługodawcami).