![](/img/firma/templates/742831/23994/sgs_top.jpg)
![](/img/firma/templates/742831/24228/sgs.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 90.000 pracowników w sieci ponad 2.000 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
- Realizowanie zadań wspomagających codzienne funkcjonowanie Branży Rolniczej, w tym wsparcie organizacyjne Dyrektora Branży, zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji, sporządzanie raportów, organizacja spotkań biznesowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe: rolnictwo, technologia żywności, ogrodnictwo lub kierunki pokrewne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
-
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Przyjazną atmosferę pracy
![](/img/firma/templates/742831/24049/100.jpg)