Poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należało będzie:
- sortowanie i archiwizowanie korespondencji,
- zarządzanie pocztą wychodzącą i przychodzącą,
- zarządzanie obiegiem dokumentów,
- telefoniczny kontakt z Klientami i Pracownikami Firmy,
- prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej i papierowej,
- pomoc w tworzeniu raportów i analiz,
- wykonywanie pomocniczych prac biurowych,
- zakup i gospodarowanie zamówieniami biurowymi,
- tłumaczenie oraz redagowanie pism z języka angielskiego na polski,
- obsługa spotkań.
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej organizacji,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
- zaawansowanej znajomości obsługi urządzeń biurowych,
- komunikatywności i punktualności,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- możliwości rozwijania umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń.