Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Do zespołu biura zarządu szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za usprawnienie funkcjonowania sekretariatu oraz pomoc pracownikom centrali sieci aptek Dr. Max w codziennej pracy poprzez drobne obowiązki administracyjne.
- bieżąca obsługa sekretariatu;
- planowanie harmonogramu pracy i organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
- obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych;
- załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych;
- dbanie o pozytywny wizerunek zarówno sekretariatu jak i firmy;
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
- bieżąca pomoc w obsłudze floty;
- bieżąca pomoc w awariach usług telefonicznych i internetowych;
- kontakt z dostawcami;
- zamówienia materiałów biurowych dla firmy.
- wykształcenie: mile widziane wyższe;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- znajomość MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- prawo jazdy kat. B.
- konkurencyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym.
Poznaj
Apteka Dr.Max
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.