SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług audytu i certyfikacji naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów (2 osoby) do objęcia stanowiska:
(SSC)
Zespół Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za planowanie, organizację i obsługę administracyjną zleceń realizowanych przez Branżę Certyfikacji i Audytu SGS Polska oraz zagraniczne placówki SGS, w tym odpowiadanie na zapytania oraz prowadzenie dokumentacji w języku angielskim, fakturowanie, monitorowanie realizacji wskaźników, wystawianie certyfikatów.
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka rosyjskiego/niemieckiego/francuskiego będzie dodatkowym atutem
- Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne, odporność na stres
- Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
- Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
- Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Przyjazną atmosferę pracy