Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa bieżących działań administracyjno-biurowych w Biurze Klienta Kluczowego;
- Przygotowywanie korespondencji seryjnej dla Klientów kluczowych;
- Przygotowywanie baz i analiz na potrzeby Biura;
- Optymalizacja procesów sprzedażowych;
- Przygotowywanie i realizacja akcji wspierających sprzedaż i obsługę Klientów Kluczowych;
- Tworzenie i koordynacja raportów sprzedażowych;
- Przyjmowanie, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym dokumentów wymaganych do podpisania Umowy;
- Prowadzenie monitoringu realizacji umów zawartych z Akceptantami przy wykorzystaniu dokumentacji współpracy z Klientami;
- Obsługa bieżąca wybranych kontraktów;
- Współpraca operacyjna z Klientami;
- Przygotowanie prezentacji;
- Administracja kontraktów;
- Wyjazdy służbowe do Klientów.
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (preferowane kierunki: finanse, IT, administracja);
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
- Praktyczna znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Power Point;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Zaangażowanie i wysoka kultura osobista;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Możliwość rozwoju w kierunku stanowiska Account Managera.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO;
- Możliwość zdobycia doświadczenia we współpracy z największymi Klientami Spółki;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych;
- Owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.