Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Biegłego Rewidenta

REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
4460 dni temu

Ogłoszenie numer: 233581, z dnia 2012-09-06

Firma audytorska REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o. w Trójmieście poszukuje:

Asystent Biegłego Rewidenta

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Wymagania

  • Ukończone studia wyższe,
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów, prawa podatkowego oraz prawa pracy,
  • Rozpoczęte egzaminy na Biegłego Rewidenta będą dodatkowym atutem,
  • Znajomość programów MS Office (szczególnie arkusza kalkulacyjnego MS Excel),
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • Znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Ciekawe wyzwania zawodowe,
  • Jasno określoną ścieżkę kariery,
  • Możliwość pracy w stabilnej firmie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...