którą zagwarantują:
- Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
- Poznanie specyfiki pracy działu marketingu oraz zdobycie perspektywy pracy w różnorodnym dziale
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy z domu
To będą Twoje zadania:
- Wyszukiwanie i analiza lokalnych i globalnych trendów konsumenckich
- Analiza monitoringu marki i reklamy oraz organizacja cyklicznych warsztatów i prezentacji
- Planowanie oraz nadzorowanie jakościowych i ilościowych badań konsumenckich, wspierających taktyczne i strategiczne decyzje działu marketingu
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami badawczymi
- Przygotowywanie analiz shopperowych
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Roczne doświadczenie w realizacji podobnego zakresu zadań
- Wykształcenie wyższe lub status studenta (kierunki społeczne mile widziane, ale nie są koniecznością)
- Bardzo dobrą znajomość MS Office (Excel i Power Point)
- Rozwinięte zdolności analityczne
- Zdolność logicznego myślenia
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu pomysłów
- Otwartość i chęć współpracy
- Umiejętność szybkiego działania
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.