- Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej.
- Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu, przygotowywanie dokumentów dla kursantów).
- Koordynacja i obsługa kursu w czasie jego trwania, współpraca przy rejestracji uczestników, zadbanie o materiały i przestrzeń po kursie i przygotowanie jej na kolejny dzień szkoleniowy.
- Stała współpraca ze wszystkimi działami wewnątrz organizacji w zakresie planowania i koordynowania zapotrzebowania, zamówień i dostaw na potrzeby zaplanowanych szkoleń.
- Nadzorowanie przekazu informacji na temat planowanych szkoleń pomiędzy działami.
- Współpraca ze sponsorami, dostawcami usług i instytucjami.
- Koordynowanie dostaw sprzętu na szkolenia.
- Wsparcie zespołu projektowego oraz samodzielne rozwiązywanie bieżących problemów projektowych, reagowanie na nagłe sytuacje.
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do realizacji szkoleń (personalizacja materiałów, wnioski, ankiety, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji).
- Aktywne i twórcze poszukiwanie możliwości rozwoju oferty i zwiększenia satysfakcji klienta.
- Budowanie baz danych oraz wyszukiwanie różnego rodzaju informacji.
- Tworzenie analiz, podsumowań i innych zestawień.
- Budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy.
- Dyspozycyjność do pracy również w weekendy – warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny. Znajomość innych języków jest dodatkowym atutem.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Doświadczenie w pracy w recepcji, jako asystent w dziale szkoleń, obsłudze klienta lub w biurze zarządu będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Bardzo dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Opanowanie, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dotrzymywania terminów.
- Wysoka kultura osobista.
- Skuteczne działanie pod presją czasu.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.