Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji) Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień; Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; Organizowanie podróży służbowych (krajowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych) Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów; Współpraca ze wszystkimi działami...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Żory    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową
    11 godz.
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Asystentka zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Klient portalu Praca.pl
Krapkowice
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
19 dni temu

Ogłoszenie numer: 9474652, z dnia 2025-02-14

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Krapkowice

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie biurem Dyrektora: organizacja spotkań, zarządzanie kalendarzem.
  • Przygotowanie dokumentacji na spotkania Dyrektora.
  • Sporządzanie raportów, sprawozdań i innych materiałów.
  • Organizacja podróży służbowych: rezerwacja hoteli i transportu.
  • Zarządzanie korespondencją e-mailową i telefoniczną (w języku angielskim i niemieckim).
  • Koordynacja projektów kluczowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i współpraca z podległymi działami.
  • Wykonanie bieżących zadań administracyjno-operacyjnych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (min. B2).
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, umiejętność pracy zespołowej.
  • Odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa, odporność na presję czasu.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
Mile widziane:
  • Znajomość Microsoft Power Platform.
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta/a kadry zarządzającej.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Odpowiedzialne i różnorodne zadania.
  • Motywujące zespoły.
  • Wpływ na przebieg procesów, przestrzeń na kreatywne rozwiązania.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pakiet benefitów: dofinansowania kulturowe i sportowe, prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów.
  • Codzienne brunche, premia roczna, nowoczesne biura i sprzęt.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW, atrakcyjny pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji) Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień; Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; Organizowanie podróży służbowych (krajowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych) Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów; Współpraca ze wszystkimi działami...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Żory    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową
    11 godz.
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Asystentka zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379