Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
- wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń
- nadzór nad działaniami windykacyjnymi
- tworzenie analiz, zestawień, pism
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie dokumentów kadrowych (we współpracy z biurem zewnętrznym)
- obsługa sekretariatu Zarządu
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży usług finansowych / księgowych
- znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- umowę cywilnoprawną (B2B - preferowane) / umowę o pracę
- rozpoczęcie pracy między 8 a 9
- wstępne wdrożenie
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Starlit Accounting sp. z o.o.
Starlit to zgrany zespół osób otwartych i pomocnych, zajmujących się wieloma procesami biznesowymi. Razem tworzymy kompleksowe rozwiązania dla firm. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w biznesie, księgowości i pasja do zdobywania wiedzy. Od 10 lat inspirujemy i wspieramy naszych Klientów w skutecznym rozwiązywaniu problemów biznesowych.
Naszym Pracownikom zapewniamy przyjazną atmosferę pracy, gwarantujemy okres wdrożeniowy i szkolenie wprowadzające do zasad funkcjonowania biura i obejmowanych obowiązków. Razem tworzymy firmę, w której wspieramy się wzajemnie. Dołącz do nas!