Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy,
- przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu,
- koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,
- prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu wraz z organizacją i obsługą spotkań,
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu,
- organizacja posiedzeń Zarządu i innych organów Grupy,
- nadzorowanie przynależności Spółki do izb i organizacji,
- zapewnianie niezbędnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych w sekretariacie Zarządu.
Wymagania
- doświadczenia na analogicznym stanowisku (min. 2 lata),
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office (Outlook, MS Excel, Word, Power Point),
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
- mile widziana znajomość hiszpańskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 oraz 2023 oraz 2024,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.
Poznaj
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.