Asystent / Asystentka Zarządu

FRIZO Sp. z o.o.
Warszawa, Wiertnicza 108
specjalista junior / mid
praca stacjonarna
22 godz. temu
FRIZO to polskie przedsiębiorstwo technologiczne odmieniające branżę chłodnictwa. W warunkach drastycznie rosnących cen energii motywujemy naszych klientów do spojrzenia na inwestycje w kontekście transformacyjnym. Oferta FRIZO to innowacje umożliwiające dołączenie do grona liderów technologicznych, gwarantujące optymalizację kosztów działalności, a tym samym rentowność i sprawiedliwe budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie wahań na rynku energii. Core naszego biznesu to chłodnictwo, jednak patrząc na zakład w sposób holistyczny dbamy o odpowiednie parametry powietrza zajmując się również wentylacją, osuszaniem przemysłowym i ogrzewnictwem.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy!
 
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!

W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we FRIZO łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasz Recepcjonista musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)

Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.
 
Pracując w naszym zespole:
  • Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
  • Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
  • Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
  • Będziesz uczestniczyć w dużych projektach
  • Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
  • Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
  • Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
  • Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
  • Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
  • Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
  • Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
  • Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
  • Dbanie o wellbeing w firmie
  • Udzielanie bieżącej informacji
Co oferujemy?
  • Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
  • Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport czy ubezpieczenia na życie
  • Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
  • Wyjazdy integracyjne, szkolenia
  • Wyjątkowa atmosfera w biurze ;)
Frizo to super przygoda, którą możesz współtworzyć z nami - już nie możemy się Ciebie doczekać :)
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez FRIZO Sp. z o.o. w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma FRIZO Sp. z o.o.., ul. Wiertnicza 108, 02-952 Warszawa . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

FRIZO Sp.z.o.o.

Spółka FRIZO to prężnie i dynamicznie rozwijająca się firma z blisko 30 letnim doświadczeniem. Spółka specjalizuje się w projektowaniu oraz kompleksowym wykonawstwie instalacji chłodniczych dla wszelkich gałęzi przemysłu, głównie przemysłu spożywczego. Dzięki uprawnieniom Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania instalacji i zbiorników ciśnieniowych, FRIZO należy do nielicznego grona firm w Polsce, które są uprawnione do budowy amoniakalnych instalacji chłodniczych.

Podobne oferty

  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu   5 000 - 5 200 zł / mies. (w zal. od umowy)
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
  • Asystentka / Asystent Członka Zarządu / w Biurze Zarządu

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie serwisu technicznego oraz przygotowywanie notatek; organizacja i obsługa konferencji i spotkań biznesowych oraz...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Pracownik ds. obsługi sekretariatu Zarządu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
  • Asystent/ka ds. administracyjno-księgowych

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    1 dni
    Zadania: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i księgowej; Weryfikowania dokumentów księgowych; Przygotowywanie deklaracji CIT, PIT, VAT i ZUS; Bieżąca obsługa sekretariatu; Zarządzanie zaopatrzeniem biura, dbanie o porządek i estetykę przestrzeni biurowej; Organizacja spotkań i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie kalendarza Zarządu, organizację spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestrację korespondencji, prowadzenie rejestrów i archiwizację dokumentów, organizację...