Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

FRIZO Sp. z o.o.
Warszawa, Wiertnicza 108
specjalista junior / mid
praca stacjonarna
150 dni temu
FRIZO to polskie przedsiębiorstwo technologiczne odmieniające branżę chłodnictwa. W warunkach drastycznie rosnących cen energii motywujemy naszych klientów do spojrzenia na inwestycje w kontekście transformacyjnym. Oferta FRIZO to innowacje umożliwiające dołączenie do grona liderów technologicznych, gwarantujące optymalizację kosztów działalności, a tym samym rentowność i sprawiedliwe budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie wahań na rynku energii. Core naszego biznesu to chłodnictwo, jednak patrząc na zakład w sposób holistyczny dbamy o odpowiednie parametry powietrza zajmując się również wentylacją, osuszaniem przemysłowym i ogrzewnictwem.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy!
 
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!

W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we FRIZO łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasz Recepcjonista musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)

Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.
 
Pracując w naszym zespole:
  • Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
  • Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
  • Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
  • Będziesz uczestniczyć w dużych projektach
  • Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
  • Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
  • Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
  • Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
  • Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
  • Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
  • Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
  • Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
  • Dbanie o wellbeing w firmie
  • Udzielanie bieżącej informacji
Co oferujemy?
  • Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
  • Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport czy ubezpieczenia na życie
  • Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
  • Wyjazdy integracyjne, szkolenia
  • Wyjątkowa atmosfera w biurze ;)
Frizo to super przygoda, którą możesz współtworzyć z nami - już nie możemy się Ciebie doczekać :)
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez FRIZO Sp. z o.o. w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma FRIZO Sp. z o.o.., ul. Wiertnicza 108, 02-952 Warszawa . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...