Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę
    8 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Grupa Inter Cars
Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
194 dni temu
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: mazowieckie / Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15

Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach:
  • Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.)
  • Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie otrzymanych informacji
  • Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami
  • Organizacja wydarzeń we współpracy z partnerami zew. i z wew. działem eventów
  • Sporządzanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
Nasza oferta skierowana jest do kandydatów, którzy poszukują samodzielności i rozumieją wagę tej roli w codziennym funkcjonowaniu firmy. Chcemy pracować w oparciu o partnerskie relacje i zaufanie, dlatego ważne będą kompetencje miękkie i styl pracy. Ponad to, niezbędne są:
  • Znajomość j. angielskiego (min. C1w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie zawodowe min. 1 rok ( w roli asystenckiej lub administracyjnej)
Zapraszamy do aplikowania jeśli poszukujesz stabilnej pracy i preferujesz rozwój w ramach jednej organizacji. Nasza oferta zatrudnienia to:
  • Umowa o pracę, po okresie próbnym.
  • Praca w modelu hybrydowym, od pon.-pt. godz. 8/9 - 16/17
  • Benefity pozapłacowe: bezpłatne zajęcia on-line z j. angielskiego, platforma kafeteryjna Worksmile, na preferencyjnych warunkach ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna, zniżki na ofertę handlową u naszych filiantów oraz pakiet świadczeń z ZFŚS.
Jeśli poszukujesz rozwoju, znajdziesz go u nas:
  • Wspieramy pracowników i zachęcamy do ciągłego rozwoju, oferując szkolenia i zapraszając do różnorodnych projektów, a także do dzielenia się wiedzą między zespołami
  • Zapraszamy pracowników do udziału w wewnętrznych rekrutacjach
  • Oferujemy w ramach organizacji możliwość zmiany ścieżki zawodowej
  • Dostrzegamy potencjał w pomysłach pracowników i każdy z nich ma możliwość zaproponowania usprawnień oraz szansę na wdrożenie swojego pomysłu
Sprawdź czy jesteśmy firmą, którą polubisz:
  • Jesteśmy dużą organizacją, działającą na rynkach międzynarodowych z centralą w Polsce.
    Mamy dwie główne siedziby: Warszawa ( lokalizacja biura w Galerii Młociny) i Cząstków Mazowiecki (ul. Gdańska 15)
  • Jako pracodawca mamy na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają pozytywny kierunek naszych inicjatyw, podejścia do pracowników i wartości, jakimi się kierujemy w codziennej pracy
  • Zapraszamy Cię na nasze profile pracodawcy w serwisach LinkedIn (Inter Cars S.A.) lub Facebook (Inter Cars S.A.). Poznaj nas lepiej.

Proces rekrutacji składa się z dwóch spotkań stacjonarnych. Po każdym z nich uzyskasz naszą odpowiedź max. 4 dni od spotkania.

 

Poznaj

Grupa Inter Cars

Warszawa Młociny
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa


Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.

Proces rekrutacji

Krok analiza aplikacji Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
Krok wywiad telefoniczny Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
Krok zatrudnienie Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę
    8 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....