Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Grupa Inter Cars
Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
160 dni temu
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: mazowieckie / Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15

Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach:
  • Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.)
  • Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie otrzymanych informacji
  • Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami
  • Organizacja wydarzeń we współpracy z partnerami zew. i z wew. działem eventów
  • Sporządzanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
Nasza oferta skierowana jest do kandydatów, którzy poszukują samodzielności i rozumieją wagę tej roli w codziennym funkcjonowaniu firmy. Chcemy pracować w oparciu o partnerskie relacje i zaufanie, dlatego ważne będą kompetencje miękkie i styl pracy. Ponad to, niezbędne są:
  • Znajomość j. angielskiego (min. C1w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie zawodowe min. 1 rok ( w roli asystenckiej lub administracyjnej)
Zapraszamy do aplikowania jeśli poszukujesz stabilnej pracy i preferujesz rozwój w ramach jednej organizacji. Nasza oferta zatrudnienia to:
  • Umowa o pracę, po okresie próbnym.
  • Praca w modelu hybrydowym, od pon.-pt. godz. 8/9 - 16/17
  • Benefity pozapłacowe: bezpłatne zajęcia on-line z j. angielskiego, platforma kafeteryjna Worksmile, na preferencyjnych warunkach ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna, zniżki na ofertę handlową u naszych filiantów oraz pakiet świadczeń z ZFŚS.
Jeśli poszukujesz rozwoju, znajdziesz go u nas:
  • Wspieramy pracowników i zachęcamy do ciągłego rozwoju, oferując szkolenia i zapraszając do różnorodnych projektów, a także do dzielenia się wiedzą między zespołami
  • Zapraszamy pracowników do udziału w wewnętrznych rekrutacjach
  • Oferujemy w ramach organizacji możliwość zmiany ścieżki zawodowej
  • Dostrzegamy potencjał w pomysłach pracowników i każdy z nich ma możliwość zaproponowania usprawnień oraz szansę na wdrożenie swojego pomysłu
Sprawdź czy jesteśmy firmą, którą polubisz:
  • Jesteśmy dużą organizacją, działającą na rynkach międzynarodowych z centralą w Polsce.
    Mamy dwie główne siedziby: Warszawa ( lokalizacja biura w Galerii Młociny) i Cząstków Mazowiecki (ul. Gdańska 15)
  • Jako pracodawca mamy na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają pozytywny kierunek naszych inicjatyw, podejścia do pracowników i wartości, jakimi się kierujemy w codziennej pracy
  • Zapraszamy Cię na nasze profile pracodawcy w serwisach LinkedIn (Inter Cars S.A.) lub Facebook (Inter Cars S.A.). Poznaj nas lepiej.

Proces rekrutacji składa się z dwóch spotkań stacjonarnych. Po każdym z nich uzyskasz naszą odpowiedź max. 4 dni od spotkania.

 

Poznaj

Grupa Inter Cars

Warszawa Młociny
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa


Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.

Proces rekrutacji

Krok analiza aplikacji Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
Krok wywiad telefoniczny Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
Krok zatrudnienie Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...