Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach:
- Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.)
- Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie otrzymanych informacji
- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami
- Organizacja wydarzeń we współpracy z partnerami zew. i z wew. działem eventów
- Sporządzanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
- Znajomość j. angielskiego (min. C1w mowie i piśmie)
- Doświadczenie zawodowe min. 1 rok ( w roli asystenckiej lub administracyjnej)
- Umowa o pracę, po okresie próbnym.
- Praca w modelu hybrydowym, od pon.-pt. godz. 8/9 - 16/17
- Benefity pozapłacowe: bezpłatne zajęcia on-line z j. angielskiego, platforma kafeteryjna Worksmile, na preferencyjnych warunkach ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna, zniżki na ofertę handlową u naszych filiantów oraz pakiet świadczeń z ZFŚS.
- Wspieramy pracowników i zachęcamy do ciągłego rozwoju, oferując szkolenia i zapraszając do różnorodnych projektów, a także do dzielenia się wiedzą między zespołami
- Zapraszamy pracowników do udziału w wewnętrznych rekrutacjach
- Oferujemy w ramach organizacji możliwość zmiany ścieżki zawodowej
- Dostrzegamy potencjał w pomysłach pracowników i każdy z nich ma możliwość zaproponowania usprawnień oraz szansę na wdrożenie swojego pomysłu
- Jesteśmy dużą organizacją, działającą na rynkach międzynarodowych z centralą w Polsce.
Mamy dwie główne siedziby: Warszawa ( lokalizacja biura w Galerii Młociny) i Cząstków Mazowiecki (ul. Gdańska 15) - Jako pracodawca mamy na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają pozytywny kierunek naszych inicjatyw, podejścia do pracowników i wartości, jakimi się kierujemy w codziennej pracy
- Zapraszamy Cię na nasze profile pracodawcy w serwisach LinkedIn (Inter Cars S.A.) lub Facebook (Inter Cars S.A.). Poznaj nas lepiej.
Proces rekrutacji składa się z dwóch spotkań stacjonarnych. Po każdym z nich uzyskasz naszą odpowiedź max. 4 dni od spotkania.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia