Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Szamocka 6
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
277 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szamocka 6

Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa.

Twoją rolą będzie:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu;
  • Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu;
  • Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu;
  • Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych;
  • Organizowanie i obsługa spotkań dla Członków Zarządu;
  • Przygotowywanie pism, prezentacji i zestawień na potrzeby Członków Zarządu;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do Spółki;
  • Utrzymywanie porządku w sekretariacie, gabinetach Członków Zarządu i salach konferencyjnych;
  • Dokonywanie wszelkich formalności związanych z wyjazdami służbowymi Członków Zarządu.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Dobra znajomość j. angielskiego;
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju;
  • Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej nastawionej na jakość i satysfakcję Pacjenta;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowa zlecenie;
  • Pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dofinansowanie szkoleń i kursów​.
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....