Grupa Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Zachęcamy do odwiedzin naszej strony internetowej, aby lepiej poznać profil działalności firmy..
- Głównym celem stanowiska jest organizowanie efektywnego działania członków Zarządu firmy poprzez:
- Dbanie o realizację harmonogramu rocznego dot. strategii grupy IC i o jego aktualizację
- Praca z Zarządem / TOP Menadżerami w celu ujednolicenia wizji, aby zapisać ją jako dokumenty, oraz zadbać o proces komunikowania w organizacji
- Sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji i dokumentacji na potrzeby Zarządu
- Przygotowanie pism do partnerów firmy oraz komunikatów wewnętrznych
- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami
- Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu
- Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych z udziałem Członków Zarządu we współpracy z Działem Eventów.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, która pozwoli sprostać różnorodnym obowiązkom
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu, oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji i budowania relacji
- Otwartość na feedback i odwaga, aby udzielać feedback'u wszystkim szczeblom w organizacji
- Znajomość j. angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie)
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Przyjazny zespół i wspierająca atmosfera pracy
- Różnorodne obowiązki, które pozwolą na rozwój umiejętności i zdobywanie nowych
- Wsparcie w rozwoju i mentoring ze strony TOP Managerów
- Indywidualne stanowisko w organizacji
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pełen etat
- Praca w trybie stacjonarnym ( 2 lokalizacje: Warszawa Młociny 4 dni w tyg. oraz Czosnów 1 dzień w tyg. )
- Benefity pozapłacowe ( np. zajęcia on-line z j. angielskiego, platforma kafeteryjna Worksmile, na preferencyjnych warunkach ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna)
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia