Posnet Polska S.A., firma z branży FinTech, producent wysokiej jakości urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedażowych zaprasza kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu Zarządu.
Twój zakres obowiązków
- kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,
- organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- zarządzanie kalendarzem i organizacją pracy Zarządu oraz samodzielne przygotowywanie i monitorowanie spotkań (m. in. posiedzeń rady nadzorczej, walnych zgromadzeń),
- przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentacji przed spotkaniami i naradami - przygotowywanie zestawień, pism, raportów w zależności od potrzeb,
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich papierową i elektroniczną archiwizacją, dystrybucja korespondencji wewnątrz firmy.
Nasze oczekiwania
- komunikatywność, otwartość, sumienność oraz dokładność w wykonywanych obowiązkach,
- doskonała organizacja pracy– zarządzanie kalendarzem własnym i zarządu,
- umiejętność organizacji, protokołowania i prowadzenia spotkań,
- sumienność oraz odpowiedzialność w zakresie powierzanych zadań,
- samodzielność, terminowość i spójność działań, w tym pracy pod presją czasu,
- współtworzenie dobrej atmosfery pracy i pozytywnych relacji ze współpracownikami,
- dyskrecja i umiejętność pracy z informacjami poufnymi,
- właściwa dla stanowiska prezencja i normy zachowań,
- wykształcenie wyższe,
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
- możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
- na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
- wyjazdy integracyjne,
- parking na terenie firmy.
Etapy rekrutacji:
Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
- Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
- Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
- Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie.
- Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy – podpisujemy umowę.