Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Posnet Polska S. A
Warszawa
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
455 dni temu
Posnet Polska S.A., firma z branży FinTech, producent wysokiej jakości urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedażowych zaprasza kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:

Poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu Zarządu.

Twój zakres obowiązków
  • kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,
  • organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zarządzanie kalendarzem i organizacją pracy Zarządu oraz samodzielne przygotowywanie i monitorowanie spotkań (m. in. posiedzeń rady nadzorczej, walnych zgromadzeń),
  • przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentacji przed spotkaniami i naradami - przygotowywanie zestawień, pism, raportów w zależności od potrzeb,
  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich papierową i elektroniczną archiwizacją, dystrybucja korespondencji wewnątrz firmy.
Nasze oczekiwania
  • komunikatywność, otwartość, sumienność oraz dokładność w wykonywanych obowiązkach,
  • doskonała organizacja pracy– zarządzanie kalendarzem własnym i zarządu,
  • umiejętność organizacji, protokołowania i prowadzenia spotkań,
  • sumienność oraz odpowiedzialność w zakresie powierzanych zadań,
  • samodzielność, terminowość i spójność działań, w tym pracy pod presją czasu,
  • współtworzenie dobrej atmosfery pracy i pozytywnych relacji ze współpracownikami,
  • dyskrecja i umiejętność pracy z informacjami poufnymi,
  • właściwa dla stanowiska prezencja i normy zachowań,
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • wyjazdy integracyjne,
  • parking na terenie firmy.
Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
  • Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie.
  • Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy – podpisujemy umowę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...