Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a ponad 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. Posiadamy ponad 400 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie cztery marki produktowe dystrybuowane na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też nowych odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do Zespołu w firmie rosnącej > 50% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
- U nas nigdy nie zostajesz sam/a
- Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym oraz Świadomą kulturą współpracy Yango (Yango values)
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Kartę fitness
- Prywatna opieka medyczna
- Pyszną kawę, yerbę, matchę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pan Kanapka (Ślimak, Pajda)
- Lina wspinaczkowa dla chętnych
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Współpracę z Zarządem spółki i poszczególnymi działami w zależności od sytuacji
- Wsparcie w koordynacji przepływu informacji/procesów
- Nadzór nad prawidłowością pracy Zespołu w CRM
- Nadzór nad realizacją zadań w poszczególnych działań na zlecenie zarządu
- Weryfikacja wstępna dokumentacji w postaci instrukcji, procedur itp. w kontekście standardu jakościowego i przemyśleń kreatywnych
- Poszukiwanie możliwości rozwoju firmy w kontekście działań o charakterze PR
- Wspomaganie Zespołu w miarę możliwości
- Przygotowywanie notatek, raportów, prezentacji i innych dokumentów
- Wsparcie w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych,
- Dbałość o właściwy wizerunek firmy, obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura,
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania organizacji
- Poczucie humoru
- Wysokie zdolności komunikacyjne
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów
- Odpowiedzialność, elastyczność, szybkość działania, skrupulatność, przenikliwość
- Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów,
- Perfekcja w mowie i w piśmie - polski i angielski
- Biegłość w Excel, Word, PowerPoint
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki