W wielkim skrócie moglibyśmy powiedzieć, iż działamy w branży nieruchomości i zajmujemy się kompleksową rewitalizacją kamienic. Nie jesteśmy jednak deweloperem. Wizja założycieli konceptu wykracza daleko poza obrót nieruchomościami. Nasza działalność polega na pozyskiwaniu odpowiednich obiektów, efektywnym przeprojektowaniu ich, przeprowadzeniu prac remontowo-renowacyjnych i oddaniu nieruchomości na nowo w użytkowanie. Całość procesu odbywa się w oparciu koncepcję funkcjonalno-wizerunkową stworzoną dla każdej nieruchomości z osobna. Wprowadzając obiekt ponownie na rynek kreujemy niejako jego markę osobistą. Nasz kontakt z nieruchomością nie kończy się więc wraz z ukończeniem prac budowlanych. W tym miejscu w zasadzie dopiero rozpoczyna się życie obiektu i pojawia się cały zakres prac związanych z jego obsługą.
Jesteśmy podmiotem o polsko-szwajcarskim rodowodzie, charakteryzującym się umiłowaniem do zabytków architektury, sztuki, rękodzieła, rzemiosła. Obecnie realizujemy trzy komercyjne projekty rewitalizacyjne na terenie miasta Wrocławia.
Rozszerzając portfolio inwestycji, rozbudowujemy także swoje struktury. W tym ogłoszeniu chcielibyśmy zaprosić do aplikowania na stanowisko:
Jesteśmy podmiotem o polsko-szwajcarskim rodowodzie, charakteryzującym się umiłowaniem do zabytków architektury, sztuki, rękodzieła, rzemiosła. Obecnie realizujemy trzy komercyjne projekty rewitalizacyjne na terenie miasta Wrocławia.
Rozszerzając portfolio inwestycji, rozbudowujemy także swoje struktury. W tym ogłoszeniu chcielibyśmy zaprosić do aplikowania na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Oczekiwania:
Twoja ROLA w zespole związana byłaby z takimi zadaniami jak:
- bieżąca obsługa zapewniająca dobre funkcjonowanie biura spółki
- redagowanie pism oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu
- obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji tradycyjnej i mailowej
- nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja
- bezpośredni kontakt z interesariuszami
- przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań
- wsparcie operacyjne Zarządu oraz innych współpracowników
- przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów sprawozdawczych
Potrzeby:
Twoja WIEDZA i UMIEJĘTNOŚCI powinny być z następującego zakresu:
- podstawowych zasad funkcjonowania biura
- podstaw prawno-formalnych prowadzenia działalności gospodarczej
- znajomości pakietu MS Office
- organizacji swojego czasu pracy
- zdobywania informacji z różnych obszarów
- komunikacji interpersonalnej
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Co w zamian?
Chcemy otaczać się osobami podobnymi do nas. OFERUJEMY:
- świetnie ulokowane biuro w ścisłym centrum Wrocławia, w którym standardowo napijesz się kawy, herbaty czy wody
- pełną płacę, którą wydasz na to, co zechcesz, nie zaś podzieloną na benefity, bony czy karty rabatowe
- rozwój zawodowy zaprojektowany w kontakcie z Tobą i w oparciu o Twoje potrzeby na konkretnym stanowisku, nie zaś z góry narzucone kursy czy szkolenia
- towarzystwo współpracowników otwartych na dialog, ceniących osoby z własnym zdaniem, myślących i szukających rozwiązań
- współudział w budowaniu organizacji turkusu
- wpływ na kierunki rozwoju firmy
- przestrzeń do nauki, realizowania pomysłów