Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Fibre Space
Zielona Góra
5 000 - 7 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca hybrydowa
rekrutacja online
716 dni temu

Ogłoszenie numer: 7884414, z dnia 2023-01-25

Jesteśmy kilkunasto osobową firmą działającą w instalacjach światłowodowych oraz niskich napięciach.

Realizujemy kontakty na terenie Niemiec oraz Polski.

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Zielona Góra

Nr Ref.: AZ03/23

 

Opis stanowiska

  • organizacja pracy biura zarządu

  • bieżąca obsługa administracyjno-biurowa oraz korespondencji

  • przygotowywanie zestawień na potrzeby księgowości oraz rozliczeń czasu pracy pracowników i podwykonawców

  • tworzenie raportów, opracowań i kalkulacji, w tym rozliczanie projektów w języku niemieckim

  • pilnowanie terminów

  • kontakt z urzędami niemieckimi i polskimi

  • kontakt z klientami w języku niemieckim oraz wsparcie zespołów w komunikacji w pracy w Niemczech

  • wsparcie administrowania związane z majątkiem naszej firmy

  • organizacja wyjazdów i towarzyszącej im logistyki do Niemiec

 

Wymagania

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej(-ego)

  • znajomość pakietu Office (Word, oraz minimum podstawy korzystania z MS Excel)

  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy

  • organizacja pracy własnej i samodyscyplina

  • mile widziane wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne oraz znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę po okresie próbnym (jesteśmy otwarci na kandydatów na samozatrudnieniu)

  • doceniamy doświadczenie i kompetencje - wyższym wynagrodzeniem docenimy doświadczenie i kompetencje

  • możliwe premie

  • oczekujemy pracy w biurze w Zielonej Górze oraz dopuszczamy pracę częściowo zdalną

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...