Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Profesjonalne oraz proaktywne wsparcie Dyrektora Generalnego oraz pozostałych członków Zarządu w zakresie zarządzania kalendarzem spotkań,
- Planowanie i organizacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych),
- Koordynowanie wyjazdów i spotkań służbowych Zarządu oraz prac związanych z zakupem biletów lotniczych dla Zarządu i pracowników,
- Dekretowanie dokumentów księgowych biura Zarządu oraz dokumentów związanych z administrowaniem budynku,
- Administracja elektronicznym obiegiem dokumentów (weryfikacja pod względem poprawności i kompletności danych),
- Wspieranie prac administracyjnych Działu Handlowego tj. koordynowanie obiegu dokumentacji przetargowej, przygotowywanie pełnomocnictw itp.
- Przygotowywanie na potrzeby Zarządu pism, raportów, zestawień i prezentacji,
- Kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług np. urzędy, dostawcy materiałów biurowych, biura tłumaczeń,
- Pomoc administracyjna w zakresie sprawnego funkcjonowania centrali firmy np. koordynowanie obiegu poczty, zamawianie pieczątek, wizytówek,
- Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji między Zarządem, a pozostałymi działami firmy,
- Poszukujemy osoby proaktywnej, nastawionej na działanie,
- Posiadającej wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kulturę osobistą,
- Bardzo ważna jest dla nas samodzielność oraz umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania decyzji w szybko zmieniających się okolicznościach,
- Istotna jest też dyskrecja i przestrzeganie zasad dotyczących ochrony informacji biznesowych,
- Do przygotowania zestawień i prezentacji potrzebna będzie dobra znajomość Excela i Powerpointa,
- Znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
- Prawa jazdy kat.B.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy