Grupa Mzuri jest niekwestionowanym liderem w Polsce w zakresie usług zarządzania i inwestowania w mieszkania na wynajem. W chwili obecnej zarządzamy portfelem ponad 7000 mieszkaniami i apartamentami w 64 miastach Polski. Klientami naszej firmy są właściciele mieszkań i domów przeznaczonych na wynajem. Łączna wartość mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Polsce to ponad 1 mld złotych.
Jeśli szukasz pracy:
- bez monotonii z niepowtarzającymi się zadaniami,
- gdzie często sam musisz przeanalizować sytuację i szybko podjąć decyzje,
- w której kluczowa jest komunikacja z Klientami,
- która nie będzie tylko dodatkowym zajęciem,
- w firmie, która nie narzuca sztywnych korporacyjnych reguł,
- w firmie, której możesz zostać wspólnikiem i związać z nią swoją przyszłość w długim okresie czasu
ta oferta jest dla Ciebie!
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będą:
- wspieranie Zarządu w bieżących sprawach,
- organizowanie spotkań biznesowych, konferencji i podróży służbowych,
- koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów,
- obsługa poczy,
- przygotowanie pism i prezentacji,
- załatwianie spraw urzędowych,
- archiwizacja dokumentów,
- dbanie o zaopatrzenie biura, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami,
- obsługa klientów,
- nadzór nad mediami społecznościowymi,
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Kandydat/ka powinien/powinna cechować się:
- inicjatywą i energią w działaniu,
- samodzielnością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością,
- umiejętnością ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
- znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- lekkim piórem do pisania korespondencji.
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie,
- Możliwość uczestniczenia w tworzeniu działu PR,
- Współpracę w formie działalności gospodarczej lub umowy zlecenie,
- Opiekę medyczną POLMED,
- Możliwość dołączenia do systemu emerytalnego,
- Atrakcyjne warunki użytkowania pakietów Multisport,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.