Podejmij wyzwanie
- bieżąca obsługa sekretariatu oraz bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu
- prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
- obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura
- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między Zarządem a pozostałymi działami firmy
- prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w imieniu Prezesa i Zarządu firmy
- organizowanie wyjazdów służbowych oraz spotkań w siedzibie firmy – prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych
- współpraca z firmami zewnętrznymi zapewniającymi prawidłowe funkcjonowanie biura
- przygotowywanie notatek, raportów, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby Zarządu
- obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych
- wspomaganie pracowników w realizacji bieżących zadań oraz współpraca z innymi działami firmy w zakresie doraźnej pomocy
- dbałość o właściwy wizerunek firmy
- archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do obowiązującego systemu
- wykształcenia wyższego z zakresu administracji, prawa, lingwistyki, nauk społecznych lub kierunków pokrewnych;
- minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu Zarządu lub Dyrekcji;
- bardzo dobrej znajomości w mowie i w piśmie języka polskiego oraz języka angielskiego
- bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu Office
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności ustalania priorytetów
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i administracyjnych
- umiejętności pracy w dynamicznym, zmiennym i międzynarodowym środowisku
- elastyczności i szybkości działania w połączeniu z dokładnością i sumiennością
- umiejętności współpracy w grupie wraz ze zdolnością do całkowicie samodzielnej, indywidualnej pracy
- odpowiedzialności i dyspozycyjności
- nastawienia na budowanie długotrwałych relacji i wieloletnią współpracę
- wysokiej kultury osobistej, dyskrecji i dojrzałości biznesowej
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Poznaj
KRKA Polska Sp. z o.o.
Krka jest jedną z wiodących generycznych firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą leków na receptę, leków dostępnych bez recepty, a także produktów weterynaryjnych. Skupiamy się na rozwoju i dystrybucji generycznych produktów farmaceutycznych o wysokiej jakości, które sprzedajemy pod własnymi markami. Produkty te wytwarzamy z substancji czynnych wykorzystujących zaawansowane metody badawcze i nowoczesne technologie produkcyjne. W naszej ofercie znajdują się też usługi turystyczne i uzdrowiskowe w ośrodkach Terme Krka w Słowenii.Zatrudniamy przeszło 12 tysięcy pracowników, a nasze leki są stosowane przez 45 milionów pacjentów w ponad 70 krajach na świecie.