Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

YANGO Sp. z o.o.
Opacz-Kolonia, koło Warszawy
asystent
praca stacjonarna
855 dni temu

Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.

Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.



Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!

 

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
(miejsce pracy: Opacz-Kolonia, koło Warszawy)
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
  • Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa
  • Pracę w przyszłościowej branży
  • Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
    U nas nigdy nie zostajesz sam/a
  • Work-life-balance
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
  • Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
  • Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
A do tego:
  • Kartę fitness
  • Prywatna opieka medyczna
  • Pyszną kawę, yerbę i herbatę
  • Miejsce postojowe
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Pracę w godzinach
    pon-czw 7:30-16:00
    pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Współpracę z Zarządem spółki i poszczególnymi działami w zależności od sytuacji
  • Przygotowywanie notatek, raportów, prezentacji i innych dokumentów
  • Wsparcie w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych,   
  • Dbałość o właściwy wizerunek firmy, obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura,
  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania organizacji
Nasze oczekiwania:
  • Perfekcja w mowie i w piśmie - polski i angielski
  • Wysokie zdolności komunikacyjne
  • Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • Odpowiedzialność, elastyczność, szybkość działania, skrupulatność, przenikliwość
  • Biegłość w pakiecie Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • Poczucie humoru
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki,
Prosimy o załączenie w stopce CV poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez YANGO Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez YANGO Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...