Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    1 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Warszawa, MAKRO Business Suppot Center
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
969 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu

Jako Asystent / ka Zarządu będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie wybranych członków zarządu w organizacji ich codziennej pracy biurowej oraz w ich strategicznych inicjatywach wpływających na rozwój naszej organizacji.

 

Twoje główne zadania:

  • wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • organizacja kalendarza Członków Zarządu, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości
  • przygotowywanie komunikacji wewnętrznej, prezentacji i raportów
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami i całą organizacją
  • bieżący kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
  • aktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji w funkcji lidera i / lub członka zespołu projektowego

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy z zarządem w dużej organizacji międzynarodowej,
  • potrafisz budować relacje, przede wszystkim w zakresie godzenia różnych punktów widzenia wewnętrznych partnerów biznesowych (dobra komunikacja, elastyczność i otwartość są tu kluczowe),
  • lubisz pracę w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym, a praca pod presją czasu i niekiedy stresu jest dla Ciebie motywująca,
  • znasz język angielski w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie),
  • jesteś osobą rzetelną, odpowiedzialną i samodzielną,
  • chcesz doskonalić się w roli asystenta / ki i jest to dla Ciebie ulubione stanowisko pracy na najbliższe parę lat.

Mamy Ci do zaoferowania:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (czas nieokreślony po okresie próbnym)
  • możliwość doskonalenia swoich kompetencji poprzez działania w nowoczesnym biznesie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku
  • realną możliwość rozwoju i awansu na pełne wyzwań stanowiska w różnych obszarach działalności międzynarodowej sieci handlowej
  • uczestnictwo w wielu projektach międzydziałowych poszerzających Twoje kompetencje i doświadczenie
  • możliwość wprowadzania w życie własnych inicjatyw i pomysłów usprawniających procesy firmowe
  • atrakcyjny system bonusowy
  • bogatą ofertę programów szkoleniowych prowadzona w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/)
  • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover
  • możliwość wykupienia atrakcyjnego pakietu ubezpieczenia na życie
  • zniżki na zakupy w MAKRO
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
  • vouchery zakupowe przyznawane na różne okazje świąteczne
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • duży bezpłatny parking dla pracowników
  • możliwość korzystania z oferty funduszu socjalnego (np. bilety do teatru / kina, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci)
  • realizowanie się jako wolontariusz w wielu charytatywnych aktywnościach, które firma organizuje
  • pracę w firmie, dla której zrównoważony rozwój jest niezwykle istotny https://www.makro.pl/o-makro/odpowiedzialnosc-spoleczna
  • codzienną pracę z językiem angielskim
  • przyjazną atmosferę pracy

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.

 

Poznaj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Dlaczego warto?

MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.

Proces rekrutacji

Krok ikona zbieranie aplikacji Analiza CV 
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne
Krok ikona propozycja współpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    1 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...