Jako Asystent / ka Zarządu będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie wybranych członków zarządu w organizacji ich codziennej pracy biurowej oraz w ich strategicznych inicjatywach wpływających na rozwój naszej organizacji.
Twoje główne zadania:
- wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- organizacja kalendarza Członków Zarządu, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości
- przygotowywanie komunikacji wewnętrznej, prezentacji i raportów
- zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami i całą organizacją
- bieżący kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
- aktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji w funkcji lidera i / lub członka zespołu projektowego
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy z zarządem w dużej organizacji międzynarodowej,
- potrafisz budować relacje, przede wszystkim w zakresie godzenia różnych punktów widzenia wewnętrznych partnerów biznesowych (dobra komunikacja, elastyczność i otwartość są tu kluczowe),
- lubisz pracę w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym, a praca pod presją czasu i niekiedy stresu jest dla Ciebie motywująca,
- znasz język angielski w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie),
- jesteś osobą rzetelną, odpowiedzialną i samodzielną,
- chcesz doskonalić się w roli asystenta / ki i jest to dla Ciebie ulubione stanowisko pracy na najbliższe parę lat.
Mamy Ci do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (czas nieokreślony po okresie próbnym)
- możliwość doskonalenia swoich kompetencji poprzez działania w nowoczesnym biznesie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku
- realną możliwość rozwoju i awansu na pełne wyzwań stanowiska w różnych obszarach działalności międzynarodowej sieci handlowej
- uczestnictwo w wielu projektach międzydziałowych poszerzających Twoje kompetencje i doświadczenie
- możliwość wprowadzania w życie własnych inicjatyw i pomysłów usprawniających procesy firmowe
- atrakcyjny system bonusowy
- bogatą ofertę programów szkoleniowych prowadzona w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/)
- pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover
- możliwość wykupienia atrakcyjnego pakietu ubezpieczenia na życie
- zniżki na zakupy w MAKRO
- dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
- vouchery zakupowe przyznawane na różne okazje świąteczne
- dofinansowanie do karty sportowej
- duży bezpłatny parking dla pracowników
- możliwość korzystania z oferty funduszu socjalnego (np. bilety do teatru / kina, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci)
- realizowanie się jako wolontariusz w wielu charytatywnych aktywnościach, które firma organizuje
- pracę w firmie, dla której zrównoważony rozwój jest niezwykle istotny https://www.makro.pl/o-makro/odpowiedzialnosc-spoleczna
- codzienną pracę z językiem angielskim
- przyjazną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy