Asystent / Asystentka Zarządu
TWOJE ZADANIA:
- Ścisła współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy
- Organizacja i obsługa kalendarzy Zarządu
- Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
- Przygotowanie prezentacji na potrzeby Zarządu również w języku angielskim
- Tłumaczenia bieżącej dokumentacji firmowej
- Sporządzanie raportów ze spotkań, prowadzenie korespondencji e-mailowej
- Bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Biura Zarządu
- Przygotowanie i organizacja spotkań dla kadry zarządzającej
- Prowadzenie obiegu bieżącej dokumentacji (umowy, faktury, pisma) oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Obsługa gości zagranicznych
- Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe, reklamowe i inne)
TWÓJ PROFIL:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja własnej pracy, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka
Ostrów Mazowiecka
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
TWOJE ZADANIA:
- Ścisła współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy
- Organizacja i obsługa kalendarzy Zarządu
- Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
- Przygotowanie prezentacji na potrzeby Zarządu również w języku angielskim
- Tłumaczenia bieżącej dokumentacji firmowej
- Sporządzanie raportów ze spotkań, prowadzenie korespondencji e-mailowej
- Bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Biura Zarządu
- Przygotowanie i organizacja spotkań dla kadry zarządzającej
- Prowadzenie obiegu bieżącej dokumentacji (umowy, faktury, pisma) oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Obsługa gości zagranicznych
- Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe, reklamowe i inne)
TWÓJ PROFIL:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja własnej pracy, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online