Vinderen Sp. z o.o. działa od ponad 15 lat na rynku branży budowlanej jako polski producent i dystrybutorem płytek ceramicznych marki Ceramstic, bezpiecznych i ekologicznych nawierzchni gumowych Rubtiler , a także betonu architektonicznego Morgan & Möller.
Obecnie poszukujemy energicznych, otwartych i samodzielnych osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa (Włochy)
Zadania:
- Obsługa sekretariatu biura zarządu;
- Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
- Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych (zamawianie biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacja hoteli, sal konferencyjnych itp.);
- Koordynowanie pracy biura oraz współpraca z administratorem biurowca;
- Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura;
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji, w tym składanie zapotrzebowania DMS w systemie oraz opisywanie faktur;
- Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
- Sporządzanie zamówień i zarządzanie dostawami.
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość);
- Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną na umowie stałej;
- Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole;
- Wsparcie firmy w rozwoju i możliwość awansu;
- Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz.