Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Warszawa
asystent
praca stacjonarna
1114 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa

Jako Asystent / ka Zarządu będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie wybranych członków zarządu w organizacji ich codziennej pracy biurowej oraz w ich strategicznych inicjatywach wpływających na rozwój naszej organizacji.

Twoje główne zadania:

  • zarządzanie kalendarzem wybranych Członków Zarządu (w tym organizacja biurowych i pozabiurowych spotkań i wyjazdów)
  • zarządzanie komunikacją, w tym efektywnym przepływem informacji między zarządem a pracownikami i Klientami firmy
  • przygotowanie podsumowywań spotkań oraz prezentacji
  • dbanie o wizerunek firmy wobec osób zewnętrznych
  • aktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji w funkcji lidera i / lub członka zespołu projektowego

Mamy Ci do zaoferowania:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (czas nieokreślony po okresie próbnym)
  • możliwość doskonalenia swoich kompetencji poprzez działania w nowoczesnym biznesie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku
  • realną możliwość rozwoju i awansu na pełne wyzwań stanowiska w różnych obszarach działalności międzynarodowej sieci handlowej
  • uczestnictwo w wielu projektach międzydziałowych poszerzających Twoje kompetencje i doświadczenie
  • możliwość wprowadzania w życie własnych inicjatyw i pomysłów usprawniających procesy firmowe
  • atrakcyjny system bonusowy
  • bogatą ofertę programów szkoleniowych prowadzona w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/)
  • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover
  • możliwość wykupienia atrakcyjnego pakietu ubezpieczenia na życie
  • zniżki na zakupy w MAKRO
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
  • vouchery zakupowe przyznawane na różne okazje świąteczne
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • duży bezpłatny parking dla pracowników
  • możliwość korzystania z oferty funduszu socjalnego (np. bilety do teatru / kina, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci)
  • realizowanie się jako wolontariusz w wielu charytatywnych aktywnościach, które firma organizuje
  • pracę w firmie, dla której zrównoważony rozwój jest niezwykle istotny https://www.makro.pl/o-makro/odpowiedzialnosc-spoleczna
  • codzienną pracę z językiem angielskim
  • przyjazną atmosferę pracy

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy z zarządem w dużej organizacji międzynarodowej,
  • potrafisz budować relacje, przede wszystkim w zakresie godzenia różnych (niekiedy nawet sprzecznych) punktów widzenia wewnętrznych partnerów biznesowych (dobra komunikacja, elastyczność i otwartość są tu kluczowe),
  • lubisz pracę w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym, a praca pod presją czasu i niekiedy stresu jest dla Ciebie motywująca
  • znasz język angielski w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie)
  • jesteś osobą rzetelną, odpowiedzialną i samodzielną
  • chcesz doskonalić się w roli asystenta / ki i jest to dla Ciebie ulubione stanowisko pracy na najbliższe parę lat
 

Poznaj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Dlaczego warto?

MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.

Proces rekrutacji

Krok ikona zbieranie aplikacji Analiza CV 
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne
Krok ikona propozycja współpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...